Perle de la vedete

Suntem saraci. Suntem foarte saraci. (GEORGE COPOS)

Nevasta-mea este o femeie care, oricate greseli as face, tot o iubesc. (VALI VIJELIE)

Romania este tara unde aviatia e la pamant, iar agricultura e in aer. (CORNELIU VADIM TUDOR)

Cine se va dovedi ca a avut un angajament cu Securitatea va fi dat afara, in frunte cu mine.(DAN VOICULESCU)

Acest gol i-l dedic lui Ionut Badea, care a nascut azi-dimineata o fetita, iar golul i-l dedic lui. (ALEXANDRU BALTOI)

Bai, nu va-ngramaditi toti in partea aia, ca se rastoarna terenul cu voi. (CONSTANTIN TEASCA)

Nu stiu cate goluri ar trebui sa marcam ca s-o eliminam pe Betis. Cat mai multe ar fi suficiente. (GABRIEL BOSTINA)

Noi suntem rapidisti din tata-n fiu, in afara de fiul meu, care e stelist. (NICOLAE VACAROIU)

Am revenit in direct cu telespectatorii nostri. Intre timp, ne-am inmultit aici in studio. (MIHAELA RADULESCU)

Nu ma deranjeaza faptul ca s-a blocat circulatia in piata Rasdaq, fiindca nu locuiesc in zona. (FIZZ)

“Poate nu am in spatele meu o activitate profesionala foarte mare, dar cred ca prin ce am demonstrat la sectorul 5, faptul ca i-am capacitat pe cetatenii sectorului 5, batandu-ma pe de o parte cu echipa domnului primar general de atunci, Basescu, si cu o parte din echipa PSD, care am avut unele probleme cu ei si care au vrut sa ma elimine, in ultimii cinci ani este anormal sa mergem cu masinile si cu transportul in comun care mergem.” Marian Vanghelie

“Am vorbit chiar zilele trecute cu mai multi parteneri de afaceri. Oameni seriosi, din lumea interlopa.” Gigi Becali


Comentarii

Video TV Romania

Colectia de pisici

Agenda Cultura