Perle din sport




“Noi suntem rapidisti din tata-n fiu, in afara de fiul meu, care e stelist.”
(Nicolae Vacaroiu)

“In fotbal este ca in patinaj artistic: cine marcheaza cele mai multe goluri, castiga!”
(Reiner Calmund, fost presedinte Bayer Leverkusen)

“Sper ca acest meci sa nu ramana singurul meu debut la nationala!”
(Sebastian Deisler, jucator la Bayern Munchen, declaratie acordata dupa meciul sau de debut, unicul in echipa nationala)

“Copii, mergeti la scoala, ca si scoala e buna la ceva!”
(Gheorghe Hagi, in vizita la o scoala generala)

“In mare acesta a fost un meci, care, daca s-ar fi desfasurat in alt mod, altul ar fi fost si rezultatul.”
(Eike Immel, portar Germania)

M-am certat si cu Mitica Dragomir, dar fara jigniri. El m-a facut oligofren, eu l-am facut zdreanta, dar nu ne-am insultat.
(Gigi Becali)

Meritul pentru titlul castigat de Steaua e 50% al lui Olaroiu si 50% al lui Protasov, dar cel mai mare merit e al meu.
(Gigi Becali)

“Putea fi 3-3!”
(Ioan Sdrobis, antrenorul echipei FC Baia-Mare, dupa meciul Electroputere Craiova – FC Baia-Mare 8-1 disputat in campionatul 1994/95)

Intrebat daca intentioneaza sa revina la Universitatea Craiova, desi semnase cu alta echipa pentru urmatorii doi ani, Sorin Cartu a raspuns: “Conteaza mai putin hartiile. Stiti cum e, omul se ‘indoaie’ la bani si la femei. La mine nu e cazul la femei.”
(Sorin Cartu)

“Acest gol i-l dedic lui Ionut Badea, care a nascut azi-dimineata o fetita, iar golul i-l dedic lui.” (Alexandru Baltoi)

“Situatia este fara iesire, dar nu e critica.”
(Stefan Effenberg, fost international german)

“Exista o singura posibilitate: victoria, remiza sau infrangerea!”
(Franz Beckenbauer)

“Nu stiu cate goluri ar trebui sa marcam ca s-o eliminam pe Betis. Cat mai multe ar fi suficiente.” (Gabriel Bostina)

“Nu cred ca am fi pierdut acest meci, daca s-ar fi terminat 1-1.”
(Uli Hoeness, manager Bayern Munchen)

Comentarii

Video TV Romania

Colectia de pisici

Agenda Cultura