Top bancuri la Regielive (cele mai votate)


Intra Gigi Becali in discoteca... o fata super se apropie de el si il intreaba dulce

- Dansati ?

- Nu fa zdreanta ce esti, asa merg eu !

 

Prunariu isi propune sa ajunga pe luna. Inainte de a pleca lasa un bilet mamei lui in care scrie:

"Am plecat pe luna. Ma intorc peste 3 zile."

Cand se intoarce mama lui tot nu era acasa dar in schimb ii lasase un bilet:

"Am plecat la coada la oua. Nu stiu cand ma intorc."

 

Miezul noptii. Un betiv se leagana din gard in gard, cind e oprit de un politist.

- Va rog frumos, actele dv. si sa-mi spuneti unde mergeti!

Betivul se uita lung si raspunde:

- Ma duc la o conferinta despre efectele nocive ale alcoolului si despre riscul betivilor de a deveni ratati.

Politistul se uita la el fix si intreaba:

- La ora asta? Cine tine o conferinta despre asa ceva la miezul noptii?.

- Nevasta-mea si, mai mult ca sigur, si soacra-mea

Pe o banca o mamica alapta. Langa ea un tip se uita. Dupa o vreme intreaba:

- Ma lasi si pe mine sa iau o gura?

- Vai nesimtitule, cum ti-a trecut asa ceva prin cap?

- Iti dau 200 de euro daca ma lasi.

Se gandeste fata ca ce are de pierdut si ii da. Dupa ce suge asta bine, fata se incinge si intreaba cu subinteles:

- Auzi, altceva nu vrei?

- Ba da, niste paine nu ai ?

 

Doua femei dupa moartea lor. Prima o intreaba pe cealalta:

- Cum ai murit ?

- Inghetata, zice cea de-a doua.

- Ah, oribil, spune te rog cum este sa mori inghetata ?

- Tremuri, degetele te dor, dar dupa un timp devii calma ca si cum ai adormi....

- Si tu... cum ai murit ?

- Eu am facut stop cardiac. Credeam ca barbatul ma inseala si m-am decis sa termin odata cu minciunile. Am intrat in casa in plina ziua si l-am gasit la televizor. Am cautat peste tot dar nu era nimeni, la subsol, in dormitor, in viteza dar totul era curat. Am urcat la etaj dar nici acolo nimic... In final am urcat in pod dar nu reusisem decat cateva scari sa urc si am facut stop cardiac.

Femeia cealalta zice:

- Nenorocire si durere !! Daca ai fi verificat si in congelator, azi am fi fost amandoua in viata...

 

Dupa o lunga si fierbinte noapte de sex nebun, el observa pe noptiera ei poza unui alt barbat. Incepe sa isi faca griji

- Este sotul tau? intreaba el nervos

- Nu, blegutule, ii raspunde ea, tachinandu-l usor.

- Atunci este iubitul tau ? continua el putin mai relaxat.

- Nu, da de unde, ii sopteste ea la ureche.

- Este fratele sau tatal tau ? intreaba el, sperand sa primeasca un raspuns afirmativ.

- Nu, nu, nu, raspunde ea.

- Pai atunci cine naiba e ? intreaba el deja iritat.

- Sunt eu, inainte de operatie .........

Comentarii

Video TV Romania

Colectia de pisici

Agenda Cultura