Regielive: Top bancuri


Merg cu trenul un ungur, un rus si un roman. Se baga toti trei intr-un compartiment. La un moment dat vine o blonda si se pune langa ungur pentru ca el statea singur pe banca. La un moment dat intra trenul intr-un tunel. Se aude o sarutare si apoi un sunet de palma pe obraz. Cand iese trenul din tunel vad toti pe fata ungurului o urma de palma. Unguru se gandeste: "Ma, careva a pupat-o pe blonda si asta, iar ea a crezut ca eu am pupat-o si ma pleznit." Rusul zice: "Ma ungurul asta o fost atata de nesimtit ca o pupat-o pe blonda asta si ea la pleznit." Dar romanul se gandeste bucuros: "Ma, abia astept sa mai vina un tunel sa o pup pe blonda si sa ii mai dau o palma la ungur".

Ion, tanar absolvent de medicina, merge intr-un sat ca stagiar. Medicul titular de post tocmai isi luase concediu de odihna asa ca il lasa pe Ion singur o saptamana. Revenit din concediu, medicul il intreaba curios:

- Ei, cum te-ai descurcat?

- Pai prima oara mi-a venit o baba ce o durea capul si i-am prescris algocalmin, apoi a venit un copil julit la un picior si l-am pansat si ieri... a venit Maria, s-a dezbracat, s-a urcat pe canapea si mi-a zis ca nu a mai vazut barbat de 6 luni.

- Si tu ce i-ai facut?

- Pai... i-am pus picaturi in ochi...

3 accidente de motocicleta, 3 motociclisti in spital, 3 paturi in ...

"Draga, " a spus nevasta. "Ce ai face daca as muri?"

"Ei, draga, as fi foarte nefericit, " a spus sotul.

"De ce intrebi asa ceva?"

"Te vei recasatori?" a insistat nevasta. "Nu, bineinteles ca nu, draga" a spus sotul. "Nu-ti place sa fii casatorit?" a spus nevasta. "Bineinteles ca-mi place, draga" a spus el.

"Atunci, nu te vei recasatori?"

"Bine, " a spus sotul, "ma voi recasatori."

"Da?" a spus nevasta, aratand un pic ranita.

"Da" a spus sotul.

"Vei dormi cu ea in patul nostru?" a spus nevasta dupa o lunga pauza.

"Ei bine, da, cred ca da." a raspuns sotul.

"Inteleg, " a spus nevasta indignata. "Si o vei lasa sa-mi poarte hainele?"

"Cred ca da, daca ar vrea" a spus sotul.

"Intr-adevar, " a spus nevasta cu raceala. "Si vei inlocui fotografiile cu mine cu fotografii cu ea?"

"Da. Cred ca ar fi un lucru corect."

"Chiar asa?" a spus nevasta batand din picior. "Si cred ca o vei lasa si sa joace cu crosele mele de golf."

"Bineinteles ca nu, draga, " a spus sotul. "Ea este stangace."

In anul care a trecut, am avut 365 de tentative de a face dragoste ...

 

IUBITA MEA :

In anul care a trecut, am avut 365 de tentative de a face dragoste cu tine, din care am reusit de 36 de ori, ceea ce inseamna, in medie, o data la zece zile.

Iata lista cu motivele pentru care nu am avut mai mult succes:

- 54 de ori pentru ca lenjeria era la spalat

- 17 ori pentru ca era o ora prea tarzie

- 49 de ori pentru ca erai prea obosita

- 20 de ori pentru ca era prea cald

- 15 ori pentru ca vroiai sa dormi

- 22 de ori pentru ca te durea capul

- 17 ori pentru ca-ti era teama ca trezim copilul

- 16 ori pentru ca, erai prea nervoasa

- 12 oripentru ca era ziua critica din luna

- 19 ori pentru ca trebuia sa tetrezesti devreme

- 9 ori pentru ca, sustineai ca n-ai chef

- 7 ori pentru ca, te-a ars soarele prea tare

- 6 ori pentru ca te uitai la emisiunea de noapte

- 5 ori pentru ca nu vroiai sa-ti ciufulesti noua coafura

- 3 ori pentru ca ne aud vecinii

- 9 ori pentru ca ne aude mama ta

 

Din cele 36 de reusite rezultatul nu a fost satisfacator :

- 6 ori pentru ca stateai pur si simplu intinsa

- 8 ori pentru ca imi aminteai ca sunt gauri in stratul de ozon

- 4 ori pentru ca mi-ai cerut sa ma grabesc, ca sa terminam odata

- 7 ori pentru ca a trebuit sa te trezesc sa-ti spun ca am terminat

- o data pentru ca mi-era teama ca te-am ranit, din cauza ca te-am simtit miscandu-te..

 

IUBITUL MEU :

Am senzatia ca incurci putin lucrurile. Iata motivele pentru care n-ai fost in stare de mai mult decat ti-a reusit :

- 36 ori pentru ca n-ai venit de loc acasa

- 5 ori pentru ca ai venit beat si te-ai dat la pisica

- 21 ori pentru ca nu ti s-a sculat

- 33 ori pentru ca te-ai terminat prea repede

- 19 ori pentru ca, s-a culcat inainte de a incepe

- 38 ori pentru ca ai lucrat pana tarziu

- 10 ori pentru ca aveai un carcel in talpa

- 29 ori pentru ca trebuia sa te trezesti devreme ca sa joci golf

- 2 ori pentru ca te-ai batut si ai primit un sut in testicule

- 4 ori pentru ca ti s-a intepenit fermoarul de la pantaloni

- 3 ori pentru ca, ai racit si iti curgea nasul

- 2 ori pentru ca, ti-a intrat o tepusa in deget

- 20 ori pentru ca ai uitat la ce te-ai gandit toata ziua

- 6 ori pentru ca te-ai terminat in pijama, in timp ce citeai carti porcoase

- 98 ori pentru ca n-ai avut timp deoarece trebuia sa te uiti la meci

Iar cand am fost impreuna si stateam intinsa nemiscata, era din cauza ca m-ai confundat cu cearsaful.

Si nu despre stratul de ozon vorbeam, ci te intrebam cum ti-ar place mai mult, pe la spate sau in genunchi...

Iar cand ai simtit ca m-am miscat, s-a intamplat din cauza ca ti-ai dat drumul la gaze, si eu incercam sa primesc aer.

Soțul ajunge târziu acasă, și, plin de entuziasm, sare în pat și începe să-și mângâie soția cu subînțeles...

- Lasă-mă-n pace! Mă doare capul!

- Asta-i bună! Cum poate să vă doară azi pe toate?!

 

Dupa multi ani de serviciu, un om realizeaza ca nu a fost promovat, nu a fost transferat, nu i s-a marit salariul, nu i s-au dat prime si ca compania nu face nimic în acest sens. Deci omul s-a decis ca intr-o dimineata, sa mearga la managerul direct, iar dupa schimbul de amabilitati, a inceput sa-i mentioneze sefului, observatiile sale.

Seful, uitandu-se la el, a ras si l-a rugat sa ia loc spunand:

- Prietene, dar tu nu ai lucrat in compania asta nici macar o zi!

Omul a fost surprins sa auda aceasta dar seful a continuat sa explice:

- Cate zile sunt intr-un an?

- 365 zile iar o data la 4 ani sunt 366 zile.

- Cate ore are 1 zi?

- 24 ore.

- Cate ore muncesti pe zi?

- 8 ore/zi (de la ora 8.00 la 16.00).

- Asa, deci cat la % dintr-o zi muncesti?

- 8 ore/24ore = 1/3 dintr-o zi (adica 33, 3%).

- Foarte bine, deci cat reprezinta 1/3 dintr-un an?

- 122 (1/3 x 366 zile=122 zile)

- Vii la Lucru in week-enduri?

- Nu dle.

- Cate zile de week-end sunt intr-un an ?

- 52 Sambete si 52 Duminici, in total 104 zile week-end.

- Merci. Daca eliminam din cele 122 zile cele 104 zile week-end, cate zile raman ?

- 18 zile.

- OK! De obicei, in fiecare an ai circa 3 saptamani de Concediu de Odihna. Acum, elimina cele 15 zile din cele 18 zile ramase. Cate zile mai raman ?

- 3 zile.

- Lucrezi de Anul Nou, Paste si Craciun ?

- Nu, domnule.

- Bun. Elimina cele 3 zile de Sarbatoare din zilele ramase. Cate zile mai raman ?

- Niciuna dle.

- Pai... Ce mai doresti?

- Am inteles dle. Va multumesc dle. pentru toti banii care mi-i oferiti. Imi pare rau, ca am incercat sa fur de la companie!

 

Scaunul profesoarei s-a rupt și ea a căzut cu picioarele în sus...

- Gigel ce ai vazut?

- Am vazut oușorul de la călcâi...

- Suspendat pentru o săptămână! zice profa.

- Ionuț tu ce ai văzut?

- V-am vazut o coapsă doamnă...

- Ieși afară! o lună de suspendare!

- Bulă, tu ce ai văzut?

- Baftă băieți! Ne vedem la anu'!!!

 

Un scotian comanda la restaurant un snitel. Gandindu-se sa opreasca jumatate de snitel pentru cina, ii spune chelnerului:

− Te rog, sa-mi impachetezi bucata asta, am s-o duc acasa pisicutei mele !

Dupa putin timp, ospatarul se intoarce cu pachetelul.

− Cred ca pisicuta dumneavoastra va fi foarte fericita, domnule. Am pus langa snitel si un soarce mort !

Un rabin si un preot catolic discutau despre posibilitatile de cariera in cadrul bisericii:

Rabinul: Cum e la voi mai??

Preotul raspunde: termini scoala de preoti, dupa care primesti o parohie, ai putere politica locala, oamenii iti lucreaza pamantul...

Rabinul: si mai departe??

P: Mai, ce vrei mai mult??? Bine... daca esti dedicat slujbei tale, poti sa fii ales candva episcop... atunci creste si influenta ta..

R: Si mai departe???

P: Ce vrei mai mult, sunt doar cativa zeci intr-o tara? Bine... dupa un timp poti fi ales cardinal... dar asta e chiar foarte mult, puterea ta creste foarte mult...

R: si mai departe?

P: Nu te inteleg, ce mai vrei?... mai departe??... Bine... odata la multi ani, daca moare papa, se fac alegeri intre cardinali, si poti sa fii ales papa, dar atunci esti unul din cei mai influenti oameni ai lumii, ai putere politica, esti unul din cei mai cunoscuti oameni ai planetei...

R: Da, da, bine, bine... si mai departe????

P: Ce vrei mai mult de atat?? Iisus Christos???...

R: De ce nu? Un baiat de la noi a reusit....

 

Comentarii

Video TV Romania

Colectia de pisici

Agenda Cultura