RECUNOSC, EU AM SCRIS “D’ALE CARNAVALULUI”!


Am fost surprins sa gasesc pe Scribd (http://www.scribd.com/doc/87238707/D-Ale-Carnavalului) ca piesa “D’ale carnavalului”, pe care eu o stiam scrisa de Caragiale, este, de fapt, scrisa de mine.
Se pare ca un binefacator (semnat ca “Florea Ioncioaia”) a preluat mai demult piesa de pe un site de biblioteca online pe care eu il editam, a facut-o PDF si a postat-o pe Scribd. Nimic rau in asta, piesa este in patrimoniul public. Numai ca a uitat titlul si atribuirea corecta a operei. Pentru istorie, sa se consemneze, textul asta, chiar daca imi place si mie, a fost scris totusi cu niste decenii inainte sa ma nasc si ii apartine lui Caragiale.
Pentru conformitate precizez ca nu am scris si nici nu voi scrie Luceafarul de Eminescu, Ion de Rebreanu, La tiganci de Eliade si alte chestii d’astea.
Si, ca sa inchei in tonul titlului, nu am scris eu “Scrisoarea III” si ma distantez ferm si condamn unele idei exprimate acolo.

Comentarii

Video TV Romania

Colectia de pisici

Agenda Cultura